Menu Zamknij

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Fundacji „Polskie Centrum Analityczne”

I. Informacje ogólne

  1. Operatorem strony www.pca.edu.pl jest Fundacja „Polskie Centrum Analityczne” z siedzibą w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 30 B/6, 61-552, zwana dalej Fundacją wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego, oraz rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000752792, REGON 381556825 oraz NIP 7831789933.
  1. Fundacja, jako podmiot prowadzący Serwis, dba o ochronę prywatności i informacji przekazywanych przez Użytkowników Serwisu, w szczególności o ochronę ich danych osobowych zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa; ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
  2. Fundacja nie ujawnia przekazywanych przez Użytkowników danych osobom trzecim, za wyjątkiem przekazywania danych:
    1. podmiotom współpracującym z Fundacją w związku z funkcjonalnościami Serwisu, zwanych dalej „Partnerami”,
    2. w przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa, gdy tego rodzaju ujawnienie danych jest obligatoryjne.
  1. Serwisy Fundacji są bezpłatne i ogólnodostępne, chyba że dla danego serwisu Fundacja postanowi wprowadzić ograniczenia dostępu np. poprzez konieczność założenia konta lub logowania się czy odpłatność korzystania z danego serwisu.
  2. Jeśli Użytkownik nie akceptuje Polityki prywatności, to nie powinien korzystać z serwisów prowadzonych przez Fundację.
  3. W czasie korzystania z serwisów prowadzonych przez Fundację, Fundacja może pobierać, w sposób automatyczny, informacje o Użytkowniku w szczególności poprzez pobieranie i zachowywanie numerów IP Użytkownika, rodzaj przeglądarki i język oraz czas dostępu, informacje nawigacyjne, w tym informacje o wyświetlanych przez Użytkownika stronach, linkach, na które klika i innych czynnościach, podejmowanych w związku z serwisami prowadzonymi przez Fundację.
  4. Twoje dane mogą być przez nas przetwarzane w ściśle określonych celach:
  • wysyłania informacji o prowadzonych przez nas działaniach;
  • wysyłania informacji marketingowych;
  • realizowania umów i zamówień;
  • realizacji działań związanych z prowadzonymi projektami;
  • świadczenia wsparcia dla osób i podmiotów prowadzących archiwa społeczne;
  • zabezpieczenia działań administracyjnych i księgowych;
  • dopasowania preferowanego sposobu komunikacji;
  • uzyskania finansowego wsparcia naszych działań;
  • realizacji naszych prawnych zobowiązań;
  • analizy skuteczności naszych działań marketingowych;
  • przechowywania historii przekazanych darowizn;
  • zarządzania uczestnictwem w naszych wydarzeniach;
  • oraz w celach badawczych i archiwalnych.
  1. Korzystanie z serwisów i podawanie danych osobowych jest w pełni dobrowolne i jest równoznaczne z udzieleniem zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Fundację,
  2. Dane osobowe gromadzone przez Fundację mogą być przetwarzane w Polsce lub w dowolnym innym kraju należącym do Europejskiego Obszaru Gospodarczego,
  3. Użytkownikowi przysługuje prawo do kontroli przetwarzania jego danych osobowych oraz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

II. Dane w formularzu

  1. Przekazanie danych osobowych Fundacji przez Użytkowników jest dobrowolne.
  2. Dokonanie wpłat na rzecz Fundacji oraz zapisanie się do usługi Newsletter za pośrednictwem Serwisu wymaga podania przez Użytkownika jego danych osobowych, przy czym:
    • do dokonania wpłaty obowiązkowe jest podanie imienia, nazwiska oraz adresu e-mail,
    • do zapisania się na newsletter wystarczy adres e-mail.
      Podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.
  3. Niepodanie obowiązkowych danych osobowych oznacza rezygnację z procesu dokonywania wpłaty na rzecz Fundacji i niemożność jej dokonania za pośrednictwem Serwisu, a w przypadku wyboru Newslettera, także rezygnację z zapisania się na tę usługę.
  4. Dokonując wpłaty w ramach Serwisu, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Fundację podanych przez niego danych osobowych w rozumieniu art. 6. ust. 1. lit. a RODO.
  5. Po wpisaniu i potwierdzeniu danych osobowych Użytkownik zostaje przekierowany w celu dokonania płatności do zewnętrznego serwisu internetowego należącego do Partnera Fundacji.
  6. Fundacja przetwarza dane osobowe Użytkowników wyłącznie w celach związanych z prawidłowym działaniem Serwisu oraz związanych z działalnością statutową Fundacji, a w tym także w celu prowadzenia przez nią wszelkiej aktywności charytatywnej. W związku z tą działalnością dane osobowe Użytkowników są przekazywane Partnerom.
  7. Fundacja zapewnia, że Partnerzy przetwarzają przekazane przez Fundację dane wyłączne w celach wykonywania łączących ich z Fundacją umów i stosunków, z poszanowaniem przepisów prawa dotyczących ochrony danych osobowych.

III. Polityka cookies

  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu: Fundacja „Polskie Centrum Analityczne”.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
    • dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
    • tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    • utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  5. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
    • „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
    • „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
    • „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  6. W ramach powyższych czterech kategorii pliki cookies dzielą się jeszcze na: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
  7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  8. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  10. Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

IV. Linki

Fundacja może umieszczać w prowadzonych przez siebie serwisach linki do innych stron internetowych osób trzecich (np. swoich partnerów), którzy stosują inną politykę i praktykę prywatności niż opisane w tej Polityce.

Korzystanie z ww. linków i serwisów pod nimi się znajdujących odbywa się na zasadach określonych w politykach prywatności określonych dla tych serwisów, za które Fundacja nie bierze odpowiedzialności.

V. Zmiany w Polityce prywatności

Fundacja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce prywatności. Każdego Użytkownika obowiązuje wersja Polityki prywatności aktualna w chwili korzystania z serwisów prowadzonych przez Fundację.

Fundacja publikuje Politykę prywatności na podstronach serwisu.

  1. Prawa osób, których dane są przetwarzane.
  2. Informujemy że macie Państwo prawo do:
  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania;
  • wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody;
  • przenoszenia danych;
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych.
  1. W celu wykonania przysługujących uprawnień, prosimy o kontakt drogą elektroniczną pod adresem e-mail: krzysztof.danielewicz@pca.edu.pl